Samen met je kinderen op vakantie is pas echt een feest als je op een adres verblijft waar alles klopt. Waar kinderen zichzelf mogen zijn en waar jij als ouder zorgeloos kunt genieten.

Lees verder »

Blog van Bijzondere Camping

Review: Caravanity Supertrips

06-05-2016, door Lotte Jongepier

Gepimpt de weg op

Caravanity, het pimpen van caravans en campers, is misschien wel de leukste trend van het moment. Vrolijke en originele creaties trekken eropuit en vullen de weg met een en al blijheid. Femke Creemers heeft een passie voor kamperen én caravanity. Na het succes van Caravanity en Caravanity Camping Kookboek presenteert zij nu haar nieuwe boek: Caravanity Supertrips. Een vrolijke bundel van de leukste kampeertripjes op maximaal vier uur rijden van Utrecht. Niet alleen in Nederland maar ook in België, Duitsland, Luxemburg, Frankrijk en Engeland. Benieuwd wat je allemaal kunt verwachten? Lees snel verder!

Toffe korte tripjes

Het boek staat vol met toffe tripjes, niet te ver weg met leuke tussenstops en campings. Je krijgt informatie over een aantal bezienswaardigheden, gezellige eettentjes en/of leuke activiteiten. Bij de tips staan icoontjes waardoor je meteen weet wat voor iets je kunt verwachten. Er zijn bijvoorbeeld icoontjes voor culinair, natuur en shoppen. Er wordt afgesloten met een campingtip die bestaat uit één, twee en soms zelfs drie leuke kampeerplekken in de buurt. De Bijzondere Campings zijn goed vertegenwoordigd in het boek. Zo worden onder andere familiecamping het Goeie Leven in Brabant, camping Bij Ons in Gelderland en camping de Wachtsluis in Zeeland vermeld.

Tips & inspiratie

Voor wie geen genoeg kan krijgen van al die gepimpte pareltjes is er goed nieuws. Het boek bevat meerdere caravanity creaties inclusief foto’s en verslag. Leuk om inspiratie op te doen! Aan het begin van het boek worden ook nog een aantal tips gegeven: autospelletjes voor onderweg, zo maak je caravan/camper kampeer-klaar en een mini-cursus achteruitrijden met je caravan. Handig!

Praktische informatie:
Titel: Caravanity Supertrips
Auteur: Femke Creemers